Marinepool
Ponad 30 lat Marinepool - Duch Oceanu
O radości płynącej z żeglowania - lub o tym, jak zamienić hobby w pracę, która - cóż - nie pozwala już dłużej poświęcać czasu na hobby.
Przyjaźń między kolegami żeglarzami stała się podstawą do założenia firmy w 1991 roku. Przyjaciele ambitnie wybrali kulę ziemską na swoje logo, wyraźnie wskazując na swój cel, jakim było zbudowanie międzynarodowej marki. Trzech chłopaków z Monachium podjęło wyzwanie, i to, co na początku wydawało się walką z wiatrakami, przerodziło się w historię sukcesu. Firma i marka Marinepool rozrosły się, i stały się międzynarodowe.
Globalny sukces Marinepool można przypisać kilku czynnikom. Jednym z nich są trzej założyciele, których całkowicie odmienne charaktery wzajemnie się uzupełniają. Różne punkty widzenia i podejścia skoncentrowane na wspólnym celu, są kluczem do sukcesu. Kolejnym istotnym elementem jest wsparcie niezliczonych przyjaciół, klubów jachtowych, federacji żeglarskich, i światowej klasy sportowców z całego świata. Ostatnim, ale najważniejszym, czynnikiem sukcesu jest zespół Marinepool. Nasz personel, który jest duszą Marinepool. Bez ich zaangażowania, lojalności i motywacji, Marinepool nie byłby w miejscu, w którym jesteśmy dzisiaj.
Przeszliśmy długą drogę od małego importera obuwia pokładowego, do jednego z wiodących producentów odzieży żeglarskiej i kamizelek ratunkowych, i odnoszącej sukcesy marki morskiego stylu życia. Jesteśmy dumni z tego, co osiągnęliśmy i z naszej historii. Entuzjazm naszych klientów do naszych kolekcji jest największą motywacją do ustawiania poprzeczki coraz wyżej, i opracowywania jeszcze bardziej innowacyjnych i funkcjonalnych produktów, z których nasi klienci czerpią przyjemność każdego dnia, niezależnie od tego, czy uprawiają sporty wodne, czy też zatracają się w myślach o naszej wspólnej pasji.
Chcemy nadal podążać tą pełną sukcesów ścieżką - hobby czy praca, praca czy hobby, podróż jest nagrodą.
Stefan Eberle / Robert Stark